fbpx

Awelone.cz

Co dělat když vám zakoupený produkt nesedí

Produkty na míru

I když jsme vyráběli produkt přímo podle Vámi zadaných rozměrů, může se stát, že pejskovi nesedí. V tom případě Vám ho rádi upravíme. Postup je jednoduchý:

  1. vyfoťte pejska s produktem a přeměřte rozměry které nesedí
  2. napište nám email na reklamace@awelone.cz
    • do předmětu uveďte číslo Vaší objednávky
    • do emailu uveďte popis problému, fotky a zda chcete produkt opravit, vyměnit nebo zcela vrátit
  3. počkejte na naši odpověď a poté zašlete produkt zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky
  4. produkt opravíme a pošleme Vám ho zpět

Ostatní produkty

Výměna za jinou velikost

Vybrali jste špatnou velikost? Nevadí, stačí, když nám produkt pošlete zpět a my Vám ho vyměníme za jinou velikost. Pokud se cena nové velikosti liší, je třeba doplatit rozdíl.

  1. produkt zašlete zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky a velikost kterou chcete
  2. novou velikost Vám pošleme na stejnou adresu jako původní balíček

Pokud není možné zboží vyměnit za jinou velikost, vrátíme Vám peníze, nebo Vám nabídneme jinou alternativu.

Vrácení zboží – bez udání důvodu

Produkt vám nevyhovuje nebo byl nevhodný dárek? V rámci 14 dní můžete nepoškozený produkt vrátit bez udání důvodu a vrátíme Vám peníze. Stačí produkt odeslat zpět k nám (adresa viz níže) a do balíčku uvést číslo Vaší objednávky. Pokud je produkt nepoužitý a nepoškozený, je možné ho po domluvě vrátit i po vypršení 14denní lhůty.

Reklamace

Produkt má vadu, neodpovídající rozměry nebo barvy? Chybí něco v balíčku? I to se vyjímečně stane. V tom případě můžete zboží reklamovat. Možné způsoby reklamace: doplnění toho co chybí / sleva z kupní ceny / výměna zboží / oprava zboží / vrácení peněz.

  1. vyfoťte produkt tak, aby byla viditelná vada
  2. pošlete nám email na reklamace@awelone.cz 
    • do předmětu uveďte číslo Vaší objednávky
    • do emailu uveďte popis vady, fotky a preferovaný způsob reklamace
  3. počkejte na naši odpověď a poté zašlete produkt zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky

Vady mimo reklamaci

Pejsek Vám překousal vodítko, rozbili jste karabinu, ztratili jste šroubek z náhubku? Nezoufejte, i když se na podobné situace reklamační řád nevztahuje, můžeme Vám produkt opravit jen za cenu poštovného nebo zaplacení minimálních nákladů. Napište nám na náš email reklamace@awelone.cz a určitě se domluvíme. 

Další podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách a reklamačním řádu.

Zpětná adresa

Balíčky můžete posílat přímo na naši adresu nebo přes zásilkovnu. Preferujeme odeslání na Z-box.

Do balíčku uveďte číslo vaší objednávky.

Pokud vracíte zboží (chcete vrátit peníze), uveďte do balíčku (případně do emailu) také číslo Vašeho účtu, na který Vám máme vrátit peníze.

Adresy pro odeslání:

a) naše sídlo
Dlouhá 109,
Nový Šaldorf, 671 81

b) zásilkovna
(služba Mezi námi – cenově nejvýhodnější varianta, jednoduché odeslání – více info zde)

Z-box 
ID 19299
Nový Šaldorf-Sedlešovice 170
Nový Šaldorf-Sedlešovice, 671 81

pobočka Zásilkovny (v případě, že nebude možné zvolit Z-box)
ID 2998
DS SERVIS,
Dukelských bojovníků 3299/128,
Znojmo, 671 81

Při zasílání zadejte kontakt na příjemce:
Lucie Jelínková,
+420 775 669 730,
info@awelone.cz

Pokud posíláte přes Českou poštu, nezapomeňte do podacího lístku uvést náš email i telefon.

Změnit měnu
CZK Česká koruna
EUR Euro
Přejít nahoru