Co dělat když vám zakoupený produkt nesedí
Ve zkratce – napište nám email na reklamace@awelone.cz nebo využijte reklamační formulář níže a poté nám zašlete produkt zpět na adresu viz níže.
Produkty na míru
I když jsme vyráběli produkt přímo podle Vámi zadaných rozměrů, může se stát, že pejskovi nesedí. V tom případě Vám ho rádi upravíme. Postup je jednoduchý:
- vyfoťte pejska s produktem a přeměřte rozměry které nesedí
- návod na vyfocení pejska s náhubkem najdete zde.
- napište nám email na reklamace@awelone.cz
- do předmětu uveďte číslo Vaší objednávky
- do emailu uveďte popis problému, fotky a zda chcete produkt opravit, vyměnit nebo zcela vrátit
- počkejte na naši odpověď a poté zašlete produkt zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky
- produkt opravíme a pošleme Vám ho zpět
Ostatní produkty
Výměna za jinou velikost
Vybrali jste špatnou velikost? Nevadí, stačí, když nám produkt pošlete zpět a pokud je to možné tak Vám ho vyměníme za jinou velikost. Pokud se cena nové velikosti liší, je třeba doplatit rozdíl.
- napište nám email na reklamace@awelone.cz nebo využijte reklamační formulář níže
- produkt zašlete zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky a velikost kterou chcete
- novou velikost Vám pošleme na stejnou adresu jako původní balíček
Pokud není možné zboží vyměnit za jinou velikost, vrátíme Vám peníze, nebo Vám nabídneme jinou alternativu.
Vrácení zboží – bez udání důvodu
Produkt vám nevyhovuje nebo byl nevhodný dárek? V rámci 14 dní můžete nepoškozený produkt vrátit bez udání důvodu a vrátíme Vám peníze. Stačí nám napsat email na reklamace@awelone.cz že zboží vracíte a produkt odeslat zpět k nám (adresa viz níže). Do emailu i do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky. Pokud je produkt nepoužitý a nepoškozený, je možné ho po domluvě vrátit i po vypršení 14denní lhůty.
Reklamace
Produkt má vadu, neodpovídající rozměry nebo barvy? Chybí něco v balíčku? I to se vyjímečně stane. V tom případě můžete zboží reklamovat. Možné způsoby reklamace: doplnění toho co chybí / sleva z kupní ceny / výměna zboží / oprava zboží / vrácení peněz.
- vyfoťte produkt tak, aby byla viditelná vada
- pošlete nám email na reklamace@awelone.cz
- do předmětu uveďte číslo Vaší objednávky
- do emailu uveďte popis vady, fotky a preferovaný způsob reklamace
- počkejte na naši odpověď a poté zašlete produkt zpět k nám (adresa viz níže) – do balíčku uveďte číslo Vaší objednávky
Vady mimo reklamaci
Pejsek Vám překousal vodítko, rozbili jste karabinu, ztratili jste šroubek z náhubku? Nezoufejte, i když se na podobné situace reklamační řád nevztahuje, můžeme Vám produkt opravit jen za cenu poštovného nebo zaplacení minimálních nákladů. Napište nám na náš email reklamace@awelone.cz a určitě se domluvíme.
Další podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách a reklamačním řádu.
Zpětná adresa
Balíčky můžete posílat přímo na naši adresu nebo přes zásilkovnu. Před odesláním balíčku nám napište email na reklamace@awelone.cz abychom balíček očekávali. Preferujeme odeslání na Z-box.
Do balíčku uveďte číslo vaší objednávky.
Pokud vracíte zboží (chcete vrátit peníze), uveďte do balíčku (případně do emailu) také číslo Vašeho účtu, na který Vám máme vrátit peníze.
Adresy pro odeslání:
a) naše sídlo
Dlouhá 109,
Nový Šaldorf, 671 81
b) zásilkovna
(služba Mezi námi – cenově nejvýhodnější varianta, jednoduché odeslání – více info zde)
Z-box
ID 19299
Nový Šaldorf-Sedlešovice 170
Nový Šaldorf-Sedlešovice, 671 81
pobočka Zásilkovny (v případě, že nebude možné zvolit Z-box)
ID 2998
DS SERVIS,
Dukelských bojovníků 3299/128,
Znojmo, 671 81
Při zasílání zadejte kontakt na příjemce:
Lucie Jelínková,
+420 775 669 730,
info@awelone.cz
Pokud posíláte přes Českou poštu, nezapomeňte do podacího lístku uvést náš email i telefon.
Napište nám číslo vaší objednávky a další podrobnosti. Ozveme se vám obvykle do druhého pracovního dne.